nedelja, 16. avgust 2009

Poli ponvice

V četrtek me je v nabiralniku čakala knjiga Ancient modern in nedelja se je kljub poletni vročini izkazala za pravi dan za ustvarjanje. Še posebej zato, ker nas je nona povabila na češpove njoke in mi torej ni bilo treba kuhati kosila. To pa pomeni, da je bila po zajtrku kuhinjska miza lahko moja. Padla je odločitev, da probam naredit poli-ponvice, ki jih je knjiga polna. Mislila sem si 'nič lažjega kot to' ... kot rad reče Melkijad, a že iskanje primerne žarnice za kalup je bilo podobno misiji nemogoče. No, pa sem eno odvila v dnevni sobi, drugo v Aljini, ... in se končno lotila dela. Najprej sem spekla črno in turkizno poli ponvico, pečene znotraj oblekla eno s temno rdečim in drugo s transparentnim polijem. Za teksturo sem uporabila grobi brusni papir in slamice. Ponovno pekla in pečeno postarala z rjavo akrilno barvo. Sledilo je še sestavljanje s pomočjo tekočega polija in ponovno pečenje. Končni izdelek seveda precej odstopa od knjižne verzije, saj sem improvizirala z materialom, a sem z rezultatom kar zadovoljna. Še posebej, ker sem sicer tip za čiste, ravne linije, rahlo obsedena z brušenjem, tu pa je namenoma vse malo 'vige-vage'.

Takole izgleda obesek:
V poplavi poli ponvic pa sem potem naredila še prstan:

16 komentarjev:

  1. Super všeč so mi oblike in barve. Enkraten komplet.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen komplet v full norih barvah. Pridno si izkoristila nedeljski dopoldan.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si izkoristila fantastično knjigo in vidim, da ti je "dobro sedla". Barvna kombinacija je super in vzorec je čisto pravi! Ronna je zame itak carica!

    OdgovoriIzbriši
  4. U spet nekaj novega in kot vedno dodelano.

    OdgovoriIzbriši
  5. Natka spet si zaslužila eno čisto petico oz 1A s črtico :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Je knjigica zanimiva? Sem jo ravno včeraj gledala in tuhtala, če sem kaj takega sploh sposobna delat :) Se mi je zdelo, da so izdelki bolj tiste sorte, da lahko preskočiš brušenje in lakiranje. Kar se šele učim :)
    Tebi so ponvice lepo uspele, verjamem, da lepo izgleda okoli vratu. Aja, pa na prstu :)
    Koliko enega pečenja... ampak če pogledam končni izdelek, se splača :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zgleda lepo, čeprav skoraj nič ne razumem. Pa tolk se matrate v tej vročini.Ampak je res lepo!!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. poli ponvice :-) ti si res eno fimo frik

    OdgovoriIzbriši
  9. vau, všeč mi je funky videz! take bi zagotovo nosila k marsikateri dolgočasni majčki, ki bi po zaslugi nakita, postala veliko bolj razigrana :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga dekleta, hvala za vaše komentarje.

    Sonja, knjiga je nadvse zanimiva, polna nekih novih fint ... mene je čist prevzela.

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni je to zelooooooo všeč. Upma, da narediš še kakšne.

    Sem jih že opazovala na tujih blogih, pa nikoli ni časa da poskusim.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ful hudo! Jaz za tele izbočene zadevice uporabljam kovinske minisvečničke iz Ikee (ampak nisem še videla v to smer obrnjenih, domišljija mi pa tudi ne nese tako daleč, kenede). Take kot so ta stekleni mini svečnički, samo da so rosfraj. A veš, katere mislim? V bistvu sem jih samo zato kupila :P Je pa res, da so malo brušeni po zunanji strani, kar pomeni, da se katera od mehkejših fimic včasih malo prime.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepo, lepo, takoj v akcijo :)
    Mene pa neki zanima. Ok, saj vem, da je žarnica navajena vročine :) ampak nekak nekak imam distanco dopečenja cele v pečici:)Ne poči? :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Kate, brez skrbi, žarnica ne poči :-)

    Sicer pa lahko za kalup uporabite tudi gladke kamne, školjke, ... kar pač imate pri roki. Jaz sem imela samo žarnice, pa še te je bilo treb aprej vzeti iz redne uporabe :-)

    OdgovoriIzbriši