četrtek, 27. avgust 2009

Še zapestnica

Res sem naredila še zapestnico. Ni ravno oh in ah. Koščki so namreč majhni, ker imam drobno zapestje (0bseg slabih 15 cm). V tejle vročini sem se namučila z oblikovanjem obročkov, potem sem si pri njihovem brušenju uničila nohte na levi roki, ker jih enostavno nisem mogla držat. Al sem nerodna al kaj ... ma potem nisem imela več kaj popravljat in sem nadaljevala do končne izdelave. Ustavilo pa se mi je pri sestavljanju, ker mi je zmanjkalo kovinskih obročkov. Mislim, pri vsej ustvarjalni zalogi, mi ravno obročkov zmanjka ... besna kot glista sem jih seveda takoj naročila in na srečo so bili že danes popoldne pri meni. Sledilo je sestavljanje in slikca je tule:

Za zapenjanje sem naredila kroglico iz polija, jo prerezala in v vsako polovičko vtisnila mini magnetek. Tako je zapenjanje res enostavno, saj kar samo skoči skupaj. Počutim se kot da sem odkrila toplo vodo :-) Priznam pa, da mi nikoli prej ni kapnila taka ideja, le jezila sem se, ko sem se po par minut zafrkavala z zapenjanjem.

13 komentarjev:

  1. Odlična rešitev za zapenjanje! :)
    Ja, ja, saj se vidi, da ni čist tako, kot bi mogla bit :) Ma daj, nehaj :)
    Mega je, mega!

    OdgovoriIzbriši
  2. To o nerodnosti pa tudi jaz poznam, se večkrat vprašam, kako sem lahko tolikokrat kaj naredila, če se "tok štorasta" :). Z glisto si me pa pravnasmejala, čeprav že poznam to besedo od tebe . Super si se spomnila za magnetke, takšno zapenjanje je res fajn, tako kot cela zapestnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Aha, jaz sem pa že razmišljala kakšen fimo imaš, da boš to zapirala. Super ideja.Pa sploh ne vem, kaj se tolk sekiraš za nohte, saj bojo vsi samo zapestnico gledali:):):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna je, ideja za zapenjanje je pa fenomenalna, bom tudi jaz poiskala magnetke, nekje se še menda morajo valjat.:-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zapetnica je odlična in sedaj bo kompletek res popoln. Joj, kakšna važička boš ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno! Vse pohvale za ves tvoj čudovit nakit!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo, zelo lep kompletek maš, važička :-) da o tvojem grifu za poli ne pišem. Ampak zakaj sem pa jaz takoj ko sem videla zapestnico pomislila na magnetek? Pa se nisem sprehajala po tvoji podstrehi :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Uf, megazapestnica in megazapenjanje. Besna ko glista, krepneš, rotfl ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse problemom ali rajši izzivom navkljub, je zapestnica čudovita. Prav všeč mi je močna rdeča barva.

    OdgovoriIzbriši
  10. Za zapenjanje si se super spomnila! Kar se nohtov in prstov tiče, poznam: moji so vsekakor podobni gozdarskim in daleč od urejenih "damskih" nohtov. Kadar grem v centrih mimo manikirnic, jih kar v žep porinem. Vsi tisti tam imajo tako lep bel rob, za mojim pa je vedno poli ali pa oljna barva, pa čeprav se trudim vse spraviti ven! Ampak kdor dela, je tudi malo zapackan:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Zdaj ko imaš fino pobrušene nohte, pa hitro še kaj naredi, da ne boš 2x delala škode :)

    Heh, pa veš da je ponavadi tako, da nam pri vsej zaogi zmanjka kaj povsem osnovnega - se dogaja po moje kar vsem.

    Komplet je pa FANTASTIČEN. In sem prepričana da na tebi tudi izgleda fantastično (ker take stvari moraš tudi znat nosit).

    OdgovoriIzbriši
  12. Popolno, kot vse pri tebi - do potankosti izbrušeno (tokrat tudi dobesedno ;)
    Idej z magnetki pa svetovna.
    Pravi komplet za zavidat imaš.

    moi

    OdgovoriIzbriši
  13. super zapestnica in faj ideja za zapenjanja. za nohte se pa ne sekiraj.saj bodo novi zrasli :)

    OdgovoriIzbriši