nedelja, 8. november 2009

Kaj je nastalo

V prejšnji objavi sem se hvalila, da se nekaj peče. No, seveda se je peklo in tudi speklo. Uspela sem celo napackat z oljnato barvo in obrisat, pa tudi posušilo se je hitro. Le sestavit se nikakor ni hotelo samo in je trajalo cel teden. Grozno, res. Eno je pomanjkanje časa, drugo pa pomanjkanje volje. V tem deževnem vremenu, ko je ob petih popoldne že trdna tema, se mi kar nič ne da ustvarjat. Potem imam pa slabo vest. OK, zadost jamranja - tole sem uspela navezat skupaj:

Naredila pa sem še en obesek v tehniki backfiling - vijolični poli glini sem dodala malo granitno sive in dobila rahlo zrnato osnovo. V osnovo sem odtisnila teksturo z listki in jo po peki zapolnila s srebrno poli glino. Potem je seveda sledilo brušenje in še enkrat brušenje. Imela sem namen, da na zgornji del obeska dam še srebrno ploščico. Premislila sem si zgolj zato, ker bi zakrila težko prigarane listke.


17 komentarjev:

  1. Prvi obesek - čist hud odtis!
    Na drugem pa škoda, ker se na sliki ne vidi koliko dela je!
    Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lušno. Ne vem za katero bi se odločila. Imela bi kar obe :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kaj bi dala, da bi znala kaj takšnega?! Kar narediš, je vse tako lepo, da samo zdihujem zraven.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oba sta lepa, ampak prvi obesk je pa sploh ... čisto v mojem stilu!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse je krasno! Backfilling moram enkrat sprobat, ampak mislim, da nimam toliko potrpljenja kot ti in se bom odločila za kakšen manj zahteven vzorček. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Taprvi je enkraten (saj je drugi tudi no :) ) - paja, slabo vesti, malo smo čudne ne?

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo izgleda tole tvoje pečenje. Tudi meni je prvi malo bolj všeč, drugi pa je tudi zelo zanimiv, samo barva , pa ni moja.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako krasna sta oba izdelka. Pri prvem mi je mega motiv na velikem obesku, pri drugem vzorec, barve...Tudi mene občasno peče vest, ko kaj dolgo čaka. A je res čisto škoda zaradi tega se sekirati.

    OdgovoriIzbriši
  9. Izjemen backfilling, čist res!

    OdgovoriIzbriši
  10. Noro, na prvem besku je odtis super in drugi, svaka čast, enkratno je!

    OdgovoriIzbriši
  11. Prva ogrlica je v zelo lepi barvni kombinaciji. Vijola obesek je pa preprosto božanski.

    OdgovoriIzbriši
  12. tudi menei je prvi zakon!!!!
    slaba vest??kaj pa je to???kaj za na kruh namazat? :)

    OdgovoriIzbriši
  13. se priporočam za delavnice za backfiling :D
    je lepšejši...
    LP Coprnca

    OdgovoriIzbriši
  14. V mojem besednjaku ni več besede, s katero bi lahko opisala, kako mi je tvoj nakit všeč!
    En velik poklon!

    OdgovoriIzbriši
  15. jaooo kolk si spet drajsala pri tadrugi, to poznam tudi sama, mi je tehnika všeč. So note v izdelavi, pa se mi drajsat ne da :-(

    OdgovoriIzbriši