petek, 11. december 2009

Ko bi morali ...

... moški ženski brati z oči, se izkaže, da so večinoma nepismeni. Take in podobne misli so se mi porajale, ko sem prejela moževo darilo za rojstni dan. Kot da ne bi že tedne prej na glas razpredala, kaj bi mi prav prišlo, kaj rabim, s čim si želim ustvarjati, ... Ampak ne, mene nihče ne sliši. Itak! Po pravici povedano sem bila res kar malo razočarana, ko sem iz kuverte potegnila tale papir:

Na moževo prigovarjanje v stilu 'boš vidla, kako ti bo fajn', je mene kar zvijalo v želodcu. In tako je minil mesec, dva, tri ... ko sem le našla čas (beri: zbrala pogum) in se prijavila. V sredo sem se končno odpeljala na Vransko. Tečajniki smo se zbrali malo pred osmo, se čekirali in najprej poslušali eno uro teorije. Pogled po predavalnici je bil rahlo srhljiv - sami možakarji. Ja valda! Potem pa le zagledam še eno sotrpinko. Takoj sva se zaštekali. Po končanem teoretičnem delu smo se preselili na poligon in sledilo je 'trpinčenje' avtomobilov in živcev ... gume so cvilile, avti drhteli in se vrteli ... 6 vaj od sunkovitega zaviranja, umikanja oviram, vožnje v ovinku, spodnašanje zadka in vse to na simulirani zasneženi spolzki podlagi. Povem vam, da sem bila ob štirih popoldne crknjena, po drugi strani pa polna adrenalina. Bilo je namreč res fajn! Vseh 10 nas je uspešno opravilo tečaj in dobili smo diplome:


In za konec lahko tale tečaj priporočam vsem. J., hvala za darilo!

7 komentarjev:

  1. Ha ha ha, tole pa me je zdaj nasmejalo. Sem si te kar predstavljala, kako besna si bila na moža. Ampak vseeno je očitno na koncu imel prav in si doživela en pravi adrenalinski dan. Sem že razmišljala, da bi si sama to privoščila, ampak kolikor vem, ni poceni, pa še malo me je strah :-) Svaka čast torej.

    OdgovoriIzbriši
  2. Malo adrenalina ne škodi.Lepo, da si se imela fajn, ampka zdaj pa kar napiši spisek, pa reci možu naj nese na pošto, ker je za Božička. To zadnje se mu močno zaderi v uho. Mogoče bo pa slišal?

    OdgovoriIzbriši
  3. Hihi, dejstvo: moškim je treba narisat IN napisat podnapise. Potem je življenje lažje.
    (Poddejstvo: če bi nas vedno poslušali, včasih ne bi sprobale česa zabavnega.)

    OdgovoriIzbriši
  4. no tole bom dala pa prebrat moji Tini ki je v začetku meseca opravila vozniški izpit in sem ji že omenila da bi naredila še ta tečaj, ker potem jo ne smatrajo kot "mladega voznika" pa še izkušnje si takoj pridobi.....
    da pa domači sedijo na ušesih ko pišemo Božičku in ko na glas razmišljamo kaj si želimo za RD je pa meni ZELO znano :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hehe, se čisto strinjam z "napiši, nariši in dodaj podnapise" :)) Kakega ponavljanja čez leto ali dve ne ujamejo, samo enkratna izjava brez pravega pomena pa se prilepi v ušesa in potem dobiš, kar si pač zapomnijo :))))
    Glavno je, da si se na koncu vendarle imela fino. In da boš zdaj bolj pripravljena na zimske razmere, kar pa tudi ni zanemarljivo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hmmm ... kljub vsemu bi bila pa jaz takega darila grooozno vesela :))) Odkar sem v Črnomlju in že dobro leto nisem več vsak dan v avtu, sem že izgubila marsikateri grif in pozabila, kako v kakšni kočljivi situaciji pravilno odreagirat ... ne, ne bi mi škodilo :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. preživela si pa le :-)
    si pa predstavljam fris, ko si izvlekla iz kuverte bon, čeljust do tal. Jaz bi jo tud mela

    OdgovoriIzbriši