petek, 29. januar 2010

Ena za 50

'Oj, Renata, a imaš kakšno voščilnico za 50. rojstni dan?'
'Ne, nimam. Ma, če rabiš, ti lahko nardim.' ...
Tako nekako običajno gre ta zgodba, a ne. In je nastala tale preprosta voščilnica za gospo, ki ima menda rada rumeno barvo in rože. Upam, da bo slavljenki všeč. Je pa moja prva t.i. easel-card.



12 komentarjev:

  1. zelo mi je všeč. Barve so tudi meni tako tople in prijetne. Všeč mi je, kako si s strukturo in preprostimi okraski naredila tako krasno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa, nežna čestitka.Preprosta in bogata-super!Seveda bo všeč prejemnici, jaz ne dvomim:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja tole easl-card je prej kot slej potrebno probat, se mi zdi precej zanimiva finta. In vsi dialogi so takšni ja in potem se začenja tuhtanje kaj narediti. Fajn je, če imaš na voljo dovolj časa, če pa moraš narediti iz danes na jutri pa potem meni ni več to to. Dobro ti je uspela ta čestitka, res je taka nežna in lušna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav luštna je, taka nežna, svetla.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je!
    Bom tudi jaz morala probat tole Easl-card varianto, prav nobel zgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kaj je pa tole topla, svetla čestitka.Super si skombinirala!

    OdgovoriIzbriši
  7. Super luštna :) takšne mirne barve :)

    OdgovoriIzbriši