ponedeljek, 8. februar 2010

Ena za 40

Same okrogle nastajajo zadnje čase. Tale voščilnica je za eno, kako naj rečem, gospo, ki praznuje 40. rojstni dan. Mi je malo hecno, da rečem gospa, ko pa se sama pri 40+ sploh ne počutim tako. Mislim, gospa je ena taka močna in resna beseda, a ne .... Kakorkoli, tale štiridesetletnica je šivilja, zato je na voščilnici toliko šivov :-) Pa v bistvu je oblekca, ki je narejena po temle muštru vijolične barve, ki jo je skoraj nemogoče realno pofotkat.

12 komentarjev:

  1. krasna ideja:) gospa? hja... veš, gospa je tista, ki je pri gospodu kuharca, rečejo pri nas:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, še ena gospa, ki se ne počuti gospa, tule :)
    čestitka je super, elegantna, polna podrobnosti.
    Fajn za pogledat. In bo verjetno tudi fino za dobit, ker se vidi, da je delana z mislijo nanjo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa oblekca na še lepši čestitki.Gospa šivilja bo zelo vesela."Blago" za oblekco je zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni je hecno: gospa pri 40. Verjetno ker sem sama že več ;)
    Lušno oblekico si zašila.
    Edino link ne deluje ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa in nenavadna čestitka. Tale oblekca res lepo pride na čestitki.

    OdgovoriIzbriši
  6. Natka kakšna gospa....kaj smo pol šele me ki imamo en mičkeno čez 40 :)
    lušna voščilnica.....šivi, gumb...če bi dodala še šiviljski meter pa sploh ne bi rabila napisat da je "mladenka" šivilja :)
    imam pa podoben mušter tud jaz nekje spravljen se mi zdi

    OdgovoriIzbriši
  7. Moi, hvala za opozorilo. Nisem nič kontrolirala, a zdaj pa bo :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Oh, oh, kako lepa poletna oblekica! Fino si tole skombinirala za ... hmmm ... gospo :) (A tukaj smo same negospe?)

    OdgovoriIzbriši
  9. O, sav obe šivali..le moja "obleka" je malodrugačna in predvsem večja:). Lepo dodelana in super paše vijolična na črno podlago.

    OdgovoriIzbriši
  10. Res krasno si tole zašila in ta mušter je meni super. Jaz sem ga že kar lep čas nazaj uporabila na eni čestitki za dekliščino, mi je prav krasno izpadlo. In ti si ga uporabila čisto v drugačnem slogu in zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo mi je všeč vijolična na črni podlagi. Pa vsi šivi in gum...res bo vesela `gospa` šivilja.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super! Embosirana in poštempljana :)

    OdgovoriIzbriši