četrtek, 16. avgust 2012

Konec dopusta ...

Tako, oddahnili smo si (menda), se naplavali v prijetno toplem morju, se na veliko potili pri visokih temperaturah ..., predvsem pa za 14 dni odklopili možgančke od vsakdanjih takih in drugačnih tegob. Za koliko časa smo si napolnili baterije, bo seveda pokazal čas. Zdržati pa bi morale kar do naslednjega poletja. Hmmm, ... težka bo :-)

Da mi možgani niso popolnoma zakrneli in se scvrknili na vročini, sem jih malo zaposlila z nizanjem delica perlic. Upam, da bom kaj spravila skupaj iz tehle kosov ... 


Imejte se lepo!

6 komentarjev:

  1. Ja, tudi na dopusu se človek ne sme preveč uleniti. Ker je potem povratek v vsakdan toliko bolj hud. Sicer pa prav paše ustvarjanje, da človek ne razmišlja, kako je vroče. Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  2. Super za vso nabrano energijo in vsekakor si se zelo lepo zaposlila. Ti delčki so krasni in točno vem, da boš ti iz tega naredila krasen kos nakita.

    OdgovoriIzbriši
  3. Enkrat na leto prav paše takšen popolen odklop, čeprav vidim,da je bil tvoj dopust tudi kar ustvarjalen. Pridna. Koščki so zelo zanimivi in v super barvah. Nedvomno bo iz njih nastalo nekaj čudovitega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi najino 14-dnevno lenarjenje se je končalo :((( Tudi jaz sem se zabavala z delica perlicami, ampak sem vztrajala kr pri že znanih oblikah.

    Tvoje vidim so nove :)) Me zanima kako jih boš sestavila. Pokaži čim prej!

    OdgovoriIzbriši
  5. Komaj čakam, da vidim kaj bo nastalo iz teh čudovitih kosov. Evo, tudi jaz sem nazaj z morja in ja, vse lepo hitro mine. K sreči pa pusti lepe spomine in iz njih človek potem črpa energijo.

    OdgovoriIzbriši